Dlaczego Express House to nowy wymiar franczyzy? 

Każde biuro, lokalny rynek czy zespół jest wyjątkowy i wymaga indywidualnego wsparcia przez cały czas! Propozycja współtworzenia Express House to perspektywa, w której jesteś jednym z nas! I owszem – otrzymujesz gotowe procesy, strategie czy materiały, ale to razem będziemy je rozwijać. Bo to, co dzisiaj jest na czasie, jutro może być nieaktualne. Trzymamy rękę na pulsie i jesteśmy na bieżąco. Ty też będziesz!

Jednocześnie zależy nam, aby każdy znalazł swoje miejsce. Stąd elastyczne pakiety i otwartość na projekty, w które chcesz się zaangażować. 

Wybierz sieć biur, która działa już od ponad dekady i chce z Tobą współtworzyć nowe realia na rynku nieruchomości. Otrzymasz niezbędne wsparcie na start oraz w toku całego procesu współpracy. Wspólnie odkryjemy, co najlepiej utożsamia się i pasuje do Twojej firmy, skrupulatnie analizując wpływ czynników wewnętrznych i zewnętrznych na procesy biznesowe, które w niej zachodzą. Razem rozwiniemy Twój/nasz biznes!

Poznaj naszą ofertę >>

Skąd pomysł na wejście w rynek franczyz?

Przemysław Smalkowski: Jest kilka powodów. Główny to to, że wiemy, że konsolidacja rynku to nie tylko strategia przetrwania dla wielu, ale też ogromne możliwości rozwoju. To prawda, że większy może więcej, ale w tym projekcie chodzi też o ideę wspierania i tworzenie czegoś wielkiego wspólnie. Tyle się mówi o poprawie wizerunku pośrednictwa i o współpracy, ale słowa lub pojedyncze działania nic nie dadzą. Tu trzeba zacząć konkretnie działać! Dlatego zapraszamy do współtworzenia Express House. Ekonomiczny zysk, niższe koszty prowadzenia biznesu dzięki efektowi skali i stały rozwój to tylko niektóre z wymiernych korzyści, jakie są realne do osiągnięcia w Express House.

Nowy wymiar franczyzy to między innymi aktualna strategia, analiza rynku i konkurencji, marketing lokalny i wsparcie przez cały okres współpracy

Piotr Kurzawa: Jesteśmy gotowi, by dzielić się tym, co tworzyliśmy i udoskonalaliśmy ponad dekadę. Dołączając do zgranej ekipy Express House masz szansę na rozwój, silny brand ze zoptymalizowanymi procesami, solidną strategią, skrupulatną analizą, niezawodnym marketingiem oraz kulturą organizacyjną nastawioną na człowieka. 

Dlaczego Express House to nowy wymiar franczyzy?

Marek Szubzda: Jesteśmy nastawieni na współtworzenie. Nie wyobrażamy sobie braku zaangażowania w rozwój każdego biura. Wsłuchaliśmy się w rynek po to, by na warsztatach móc wypracować i opracować luki strategiczne. Między innymi stawiamy na:

  • strategię przystosowaną do zmian, 
  • analizę regionu, 
  • marketing lokalny, 
  • szkolenia na wysokim poziomie w trakcie całej współpracy – a nie tylko na samym jej początku. 

Krzysztof Dąbrowski: Podstawowa różnica między franczyzą Express House a tradycyjną franczyzą polega na tym, że we franczyzie tradycyjnej musisz się do niej dostosować. Gdyby rynek nieruchomości był piaskownicą to franczyzę poznałbyś po foremce do babek, gdzie jedna osoba trzyma foremkę i robi rzędy tych samych biur. Natomiast Express House to wspólne design thinking w piaskownicy, gdzie każdy ma prawo budować, używając swoich foremek. Ponadto budujemy na mocnych i sprawdzonych fundamentach, mając jednocześnie sprawdzonych partnerów. 

Poznaj naszą ofertę >>

Do współpracy nad ofertą franczyzy biur nieruchomości zaprosiliście osoby z zewnątrz.

Przemysław Smalkowski: Po pierwsze – chcieliśmy, aby to, co dajemy innym – było na najwyższym poziomie. Wiedzieliśmy, że potrzebujemy doświadczenia osób, które znają rynek nieruchomości, ale również potrafią dokonać dokładnej analizy, stworzyć ofertę i podać ją w przejrzysty sposób oraz pomóc nam stworzyć system eksperckich szkoleń. Stąd wybór między innymi: Doroty Dwornik, Michała Szczudlaka i Małgorzaty Świerkosz-Hołysz. 

Jak wyglądała współpraca z Express House przy tworzeniu oferty franczyzy? 

Nowy wymiar franczyzy Express House to współpraca z ekspertami zewnętrznymi

Dorota Dwornik: Od samego początku, gdy zostałam zaproszona do projektu, wiedziałam że trzeba zrobić coś więcej. Formuła zwykłej franczyzy biur nieruchomości w Polsce nie jest dostosowana do dzisiejszych potrzeb. W rozmowach z pośrednikami, którzy korzystają i korzystali z różnych franczyz usłyszałam, że:

  • franczyza była im potrzebna tylko na początku,
  • nie podobało im się to, że była promowana tylko główna siedziba, nie mieli marketingu lokalnego. Ogólnie dużo wypowiadali się też o braku marketingu,
  • franczyza dużo im dawała (wsparcie, szkolenia i marketing), ale tylko na początku
  • nie było wymiany doświadczeń, integracji i społeczności (a jeśli była to za własne, duże pieniądze),
  • oferta raczej dla świeżaków w branży, a nie dla ekspertów na rynku,
  • brak wsparcia w budowaniu zespołu, brak oferty dla ekspertów, którzy wolą działać samodzielnie. 

To były pierwsze obszary, które postanowiliśmy zagospodarować na warsztatach strategicznych z ekspertami. Kolejne – to zmienność rynku, w tym zachowań klientów. Tak, aby móc reagować i odpowiadać na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne (partnerzy)

Moim zadaniem było też przygotowanie podręcznika franczyzy i materiałów, przedłożenie wszystkich procedur, instrukcji, umów oraz komunikacja marketingowa. Na tym nie poprzestaję – pełnię funkcję wsparcia marketingowego i public relations. Dlatego miło będzie mi poznać każdą osobę, każde biuro, które dołączy do Express House! Już nie mogę doczekać się tej współpracy!

Poznaj ofertę nowego wymiaru franczyzy Express House >>

Nowy wymiar franczyzy to również wysoko jakościowe materiały, które promują markę i nadają prestiż.

Małgorzata Świerkosz-Hołysz: Cenię współpracę z Express House, bo znam tę firmę od 2013 roku (a zatem 10 lat!) i widzę, jak idą z duchem czasu i odpowiadają na bieżące wyzwania rynku. Panowie naprawdę dbają o swój rozwój, a to przekłada się na rozwój organizacji. Niedawno wspólnie opracowaliśmy materiał na duże wyzwanie związane z wdrożeniem franczyzobiorców. To ważne, że firma myśli perspektywicznie, a nie wrzuca nowych partnerów na głęboką wodę. (Więcej niebawem na blogu w osobnym wywiadzie 🙂 )

Michał Szczudlak: Express House postawiło sobie za zadanie przygotowanie nowej oferty dla pośredników, która będzie nie tylko konkurencyjna cenowo, ale także będzie dostarczała wymierną wartość, która pozwoli na zwiększenie sprzedaży. Od początku rozumiałem, że chcą stworzyć produkt premium dostępny w dobrej cenie. Dla nich to był kolejny projekt, w który chcieli zainwestować, ponieważ mieli przekonanie, że istnieje luka rynkowa w tym zakresie. Zaskoczyło mnie również to, jak dobrze odrobili zadanie domowe, ponieważ przed przystąpieniem do współpracy ze mną, przeszli już przez warsztaty strategiczne, zebrali dane o ewentualnej konkurencji i przygotowali przykładową ofertę. Moim zadaniem było połączyć te wszystkie kropki i sprawić, żebyśmy na końcu mieli przygotowaną ofertę i kilka różnych scenariuszy, które pomogą nam konkretniej zobrazować na liczbach, jakie przychody i koszty będziemy mieli w tym biznesie na początku, a także jak będzie wyglądało jego dalsze skalowanie. (Więcej niebawem na blogu w osobnym wywiadzie 🙂 )

Dla Express House to duży i wymagający projekt, do którego dojrzewaliśmy latami i do którego solidnie się przygotowaliśmy. To miesiące pracy z ekspertami i udoskonalanie oraz przygotowanie wszystkich materiałów w klarowny i przystępny sposób. Jesteśmy dumni z wyników tej pracy i przekonani, że osoby, które dołączą do nas, będę czuły korzyść i wartość od samego początku współpracy!

Poznaj ofertę nowego wymiaru franczyzy Express House >>

Wejdź na stronę i sprawdź ofertę franczyzy Express House

Jeżeli jesteś zainteresowana/y współtworzeniem Express House to zapraszamy! Poznaj naszą ofertę, poznaj nas, poznaj nowe możliwości!

Poznaj ofertę nowego wymiaru franczyzy Express House >>

Formularz Kontaktowy

Umów się z nami na spotkanie

Administratorem danych osobowych jest Express House Sp.j. z siedzibą przy Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@expresshouse.pl… czytaj więcej