Grupa Express House – 4 firmy, które rozwijają rynek nieruchomości

Biura Nieruchomości Express House są znane zarówno w Białymstoku, Poznaniu, Wrocławiu, Ełku czy Lublinie. Prężnie działamy, rozwijamy się, zatrudniamy wspaniałe talenty, ludzi, dla których branża nieruchomości to pasja i pole do zdobywania nowych kompetencji. Nawiązujemy relacje biznesowe z klientami, którzy do nas wracają, bo w Express House stawiamy na partnerstwo, słuchamy i doradzamy, wykorzystując najnowsze systemy, bazy danych, technologie, a także korzystamy z wiedzy ekspertów, co gwarantuje kompleksowość oferowanych usług.

Grupa Express House to nie tylko biura nieruchomości. Dzięki szczegółowym analizom, badaniom rynku, z podziałem na poszczególne regiony, weryfikacji potrzeb klientów, znajdujemy lukę strategiczną i dzięki doskonale opracowanej strategii zapełniamy ją i reagujemy na zmiany. DomoFan, Rint oraz Gold Label – to nasze trzy kolejne przedsięwzięcia, które nie tylko wspaniale debiutowały na rynku nieruchomości, ale także utrzymały się na nim w dobie pandemii, co nie tylko świadczy o ich skuteczności, ale także o tym, że odpowiadają na realne potrzeby klientów.

GRUPA EXPRESS HOUSE – jak działamy?

O Express House, Rint, DomoFan i Gold Label należy myśleć w kontekście Grupy Express House, ponieważ nasze podejście do biznesu można podsumować słowami Joela Arthura Barkera: “Wizja bez działania jest zaledwie marzeniem. Działanie bez wizji to strata czasu. Wizja wraz z działaniem może zmienić świat.”

Jak zatem działamy?

  1. Analizujemy – sprawdzamy wybrany region i go badamy, weryfikujemy potencjał rynku, ale także uwzględniamy wymagania klientów i to, co dany rynek nam oferuje. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi i metod, aby móc podejmować decyzje na podstawie rzetelnych danych.
  2. Przeprowadzamy audyt – sprawdzamy nie tylko możliwości biznesowe, finansowe, ale także przyglądamy się działaniom konkurencji. Wynikiem audytu jest znalezienie luki biznesowej, która jest podstawą zbudowania strategii.
  3. Rekrutujemy – przeczesujemy rynek, aby znaleźć talenty, które wpiszą się w obraną przez nas strategię i misję firmy, ale także które będą mogły u nas rozwijać swoją karierę.
  4. Budujemy strategię – tworzymy strategię biznesową, która uwzględnia szereg aspektów niezbędnych do skutecznego zarządzania projektem. Opracowujemy nie tylko kulturę biznesową, na której będziemy się opierać, ale także strategię rozwoju oraz strategię marketingową. Ta ostatnia uwzględnia zarówno strategię dla poszczególnych brandów Grupy Express House w mix mediach, jak i wykorzystuje na zaawansowanym poziomie specjalistyczne narzędzia jak Google Analytics, Google Trends, Senuto czy Similar Web.
  5. Reagujemy na zmiany – obserwujemy rynek i podążamy za trendami. Badamy go nie tylko bazując na doświadczeniach pracowników, specjalistów i trendsetterów, ale także wnikliwie analizujemy dane, przekładamy je na wnioski i działania, które wdrażamy na poziomie biznesu.
Wszystkie marki Grupy Express House

Grupa Express House została zbudowana na solidnym fundamencie analiz, danych i informacji z rynku, przy wsparciu specjalistów i ekspertów w branży. Na czym skupiają się nasze poszczególne projekty? 

RINT – mieszkania hotelowe

W jaki sposób powstała nasza druga po Express House firma? Z potrzeby komfortu, jakiej czasami brakowało nam w podróży. Doskonale zdawaliśmy sobie sprawę, że dobre otoczenie to dobre samopoczucie. Nie tylko tam, gdzie przebywamy na co dzień, ale też w delegacji, podczas wyjazdów rodzinnych czy służbowych. Z taką myślą stworzyliśmy komfortowe mieszkania hotelowe RINT. Domową kameralność połączyliśmy z jakością hotelu, co zapełniło na rynku dość znaczącą lukę. Wysoki standard, komfort, przytulna atmosfera, świetne lokalizacje, nad którymi pracowaliśmy oraz przyjazna obsługa tworzą RINT. Ten biznes oczywiście wiąże się ściśle z siecią biur nieruchomości. Klienci często kupują mieszkania w celach inwestycyjnych, dzięki Express House nabywają najbardziej korzystną ofertę nieruchomości, a dzięki RINT optymalnie na niej zarabiają.

Jak RINT przetrwało lockdown? Przede wszystkim dzięki wnikliwie opracowanej i dobrze dopracowanej strategii. Przemysław Smalkowski, jeden z członków Zarządu firmy wyjaśnia: “Projekt, z którego jestem niezwykle zadowolony to RINT. To nasza druga firma, która w czasie lockdownu przeżyła naprawdę trudne chwile. Ale, jak to się mówi, jeżeli nie możemy zmienić kierunku wiatru, postwamy inaczej żagle. Tak było właśnie z RINT. Kiedy klienci nie mogli korzystać z naszych usług, postanowiliśmy oddać mieszkania medykom, którzy w służbie zwalczania covida nie mogli wrócić do swoich domów. Czy zadowolenie z biznesu zawsze musi wiązać się, z jak największą liczbą zer? Otóż nie. RINT powstało z myślą o komforcie, czy to naszych klientów, czy pracowników ochrony zdrowia, którym mogliśmy zaoferować przytulną przestrzeń do regeneracji po intensywnej i ważnej pracy.”

Podróżując, np. do Białegostoku, zamiast wynająć jeden z setki takich samych, bezosobowych pokoi hotelowych, możesz skorzystać z oferty RINT. Gwarantuje ona wygodne apartamenty, przestronne studia, czy kameralne, przytulne mieszkania, po których możesz odbyć wirtualny spacer, zanim zdecydujesz się na wynajem.

Więcej o RINT dowiesz się na: https://rint.pl/ 

LOGO RINT

DomoFan – zostań fanem swojego domu!

DomoFan to miejsce w sieci, które powstało z fascynacji pięknymi, stylowymi wnętrzami, wypełnionymi atrakcyjnymi meblami, dodatkami i akcesoriami, które nadają mieszkaniu nietuzinkowy charakter. Dlaczego podjęliśmy się decyzję, aby rozszerzyć naszą dotychczasową działalność o DomoFan? Piotr Kurzawa, członek Zarządu firmy tłumaczy:

“Dzięki naszym 4 firmom budujemy coś więcej niż inni, wykorzystujemy doświadczenia, a nasi klienci dostają wsparcie w różnych obszarach. Jesteśmy dla nich partnerem z kompleksowym wachlarzem usług.”

DomoFan sklep znajdziesz na: https://domofan.pl/

LOGO DOMOFAN

Kto projektuje i dostarcza asortyment sklepu DomoFani? Gold Label – poznajcie bliżej naszą kolejną działalność.

Gold Label – meble i dodatki “od ręki”

Zajmując się sprzedażą nieruchomości wiemy, jak mocno rozciągnięte w czasie może być urządzenie domu i mieszkania. Czas oczekiwania na rozpoczęcie prac przez ekipy budowlane, czy remontowe znają chyba wszyscy. Każdy z nas wie też, że czas oczekiwania na drzwi wewnętrzne, meble, a nawet niektóre dodatki może wynieść od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy. Oczekiwanie niestety zaburza odczuwanie szczęścia z zakupu własnego M i właśnie w tym momencie wkraczamy my z marką Gold Label, gdzie projektujemy i produkujemy wyjątkowe meble, w tym meble tapicerowane oraz dodatki, które wpisują się w najnowsze trendy urządzania wnętrz. Co więcej, chcąc zaspokoić potrzeby naszych klientów, wszystkie nasze produkty są dostępne “od ręki”, a jedyny czas oczekiwania, który muszą ponieść klienci, to czas dostarczenia przesyłki.

“To nie przypadek, że prowadzimy 4 biznesy. To strategia budowania przewag konkurencyjnych, którą realizujemy krok po kroku uwzględniając wszystkie zmiany zachodzące w otoczeniu i przekuwając je w korzyści. Nad tymi strategiami pracują specjaliści w kilku dziedzinach. Współpracujemy między innymi ze strategiem, analitykiem i marketingowcem. Gold Label to nie tylko miłość do urządzania wnętrz, chęć zaspokojenia potrzeb naszych klientów, ale także gruntowne analizy” – informuje Marek Szubzda, członek Zarządu firmy.

Więcej informacji o nowościach i naszych projektach znajdziecie na: https://www.facebook.com/goldlabelplanet 

LOGO GOLD LABEL

Express House – biura nieruchomości, które expressowo reagują na trendy

Express House jest na rynku nieruchomości od 10 lat. W tym czasie zdołaliśmy zbudować naszą silną pozycję, którą potwierdzają dane: 

  • 87% klientów jest zadowolonych z naszych usług i poleciło nas swoim bliskim. 
  • 92% nieruchomości sprzedajemy przed oczekiwanym czasem. 
  • 74% klientów jest pozytywnie zaskoczonych wynikiem negocjacji ceny nieruchomości. 

Wyniki te nie byłyby możliwe bez opracowania szczegółowej strategii biznesowej, marketingowej oraz błyskawicznych reakcji na zmiany, które dzieją się w branży nieruchomości. Nasi eksperci wiedzą czego oczekują klienci, dzięki profesjonalnemu badaniu potrzeb. Działają przy wsparciu działu marketingu, radcy prawnego, analityka finansowego, eksperta od ubezpieczeń, fotografa oraz home stagera. Dobierają optymalne rozwiązania, wdrażają indywidualną strategię sprzedaży i marketingu lub znajdują dla klienta najlepszą nieruchomość, która spełnia jego oczekiwania. Jak zauważa Krzysztof Dąbrowski, członek Zarządu Express House:

“Nasze rozwiązania są dla nich bezpieczne i dają poczucie spokoju. Dzięki nam nasi klienci rozwijają biznesy. Jako Express House pomagamy im zainwestować pieniądze w nieruchomości, potem pomagamy im zarobić, jak najwięcej na nich, wyposażając je lub zarządzamy dla nich najmem krótkoterminowym.”

Działania Grupy Express House skupiają się nie tylko na wiedzy eksperckiej, analizach, danych i umiejętności zapełnienia niszy biznesowych, to także pasja, bez której nasze działania nie miałyby przełożenia na sukces. Raz jeszcze wracając do słów Joela Arthura Barkera: “Wizja bez działania jest zaledwie marzeniem. Działanie bez wizji to strata czasu. Wizja wraz z działaniem może zmienić świat.” W Grupie Express House zmieniamy świat, nawet jeśli nasze działania mają miejsce lokalnie, to wierzymy, że dla naszych klientów to, co robimy, zmienia ich świat.

Formularz Kontaktowy

Umów się z nami na spotkanie

Administratorem danych osobowych jest Express House Sp.j. z siedzibą przy Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@expresshouse.pl… czytaj więcej